• Witam, mam następujacy problem a właściwie dwa problemy na mojej amatorskiej galerii zdjec opartej na wordpresie. Będę wdzieczny jak ktoś będzie tak uprzejmy i coś…poradzi.

    1. Mam problem z wyswietlaniem opcji komentowania, chcialbym aby pod zdjeciami na stronie byla opcja dodatnia komentarza, zaznaczam w opcjach strony „zezwól na komentowanie” lecz pola komentarzy wciaż nie ma….??!!!

    2. Czy wie ktoś jak zzmienić wygląd folderów ze zdjęciami (patrz link) ?? ich wielkość wygląd, czcionke..? To są „skróty do albumów… Problematyczne jest to ze jesli ktos wejdzie do galerii poprzez klikniecie na ten folder to nie moze ani oceniac, ani komentowac. Jak ta sama pozycja zostanie wybrana z menu opcje oceniania dzialaja. Jak to ujednolicic?

    Link do strony: http://slawekjanas.okoart.pl/

    Z gory dziekuje za pomoc,
    Slawek

Viewing 3 replies - 16 through 18 (of 18 total)
  • Może być pocztą 😉

    Thread Starter slawek84

    (@slawek84)

    krzysiekh……….to w takim razie będe chyba musial wyslac dwa duze browary bo wlasnie odkrylem irytujaca mnie rzecz dalej zwiazana z komentarzami. Gdy wchodzi się do galerii poprzez stronę z Menu wszystko jest ok, mozna ją oceniać i komentować. Gdy zaś ktoś zechce wejść do galerii poprzez jedna z miniatur(folderów) na stronei głównej galerii ….. lipa …ani komentarzy ani gwiazdek!
    – dla przykładu dla linki podaje:
    1. zapodanie galerii z Menu:
    http://slawekjanas.okoart.pl/?page_id=349
    2.Zapodanie tej samej galerii ze strony głownej galerii na której są miniaturki(linki do poszczególnych galerii)
    http://slawekjanas.okoart.pl/?album=4&gallery=13&page_id=41

    Czy da się temu jakoś zaradzić????? Podejrzewam że większość gości będzie korzystałą z miniatur bo bardziej przyciągają wzrok…uwagę. Z góry dzięki za jakąś radę…..chyba juz wstawie to piwko do lodówki;-)

    S.

    Thread Starter slawek84

    (@slawek84)

    i jeszcze link z miniaturami:
    http://slawekjanas.okoart.pl/

Viewing 3 replies - 16 through 18 (of 18 total)
  • Temat ‘Problem z komentarzami !!!’ jest zamknięty na nowe odpowiedzi.