Wsparcie » Instalacja » problem z instalacja wordpressa

  • Rozwiązany iga82

    (@iga82)


    Witam,

    Przetransportowalam pliki wordpressa na serwer www i chcialam przejsc do instalacji. Robilam to na dwa sposoby:
    1) wg czasopisma „PC FORMAT” – wywolalam skrypt instalacyjny WordPressa (http://niemieckinauka.cba.pl). to WordPress mial wyswietlic strone z inf, ze nie istnieje plik wp-config.php i mial zaproponowc jego utworzenie. Nie zaproponowal…

    2) zmienilam nazwe wp-config-simple.php na wp-config.pl (ktos tak komus na forum zaproponowal) i gdy otworzylam ten plik, mialm m.in. takie cos:
    ** Nazwa uĹĽytkownika bazy danych MySQL */
    define(‚DB_USER’, ‚nazwa_uzytkownika’);

    /** Hasło użytkownika bazy danych MySQL */
    define(‚DB_PASSWORD’, ‚haslo’);

    /** Nazwa hosta serwera MySQL */
    define(‚DB_HOST’, ‚localhost’);

    Chcialam naniesc tam dane, ale klikajac tam myszka, nie bylo zadnej reakcji i nie moge tam nic wpisywac, dlaczego?

    Jesli to ma znaczenie mam Viste.

    prosze o pomoc

Viewing 13 replies - 1 through 13 (of 13 total)
  • sorki zmienilam nazwe oczywiscie na wp-config.php 🙂

    Moderator amistad18

    (@amistad18)

    nie ma pliku index.html ani index.php

    Napisz jak dokładnie wgrałaś pliki, jakie, i gdzie.

    wgrałam wszystkie pliki wordpressa:

    w folderze wp-admin jest 89 plikow m.in. index.php, index-extra.php, admin,php itd

    w folderze wp-includes jest 81 plikow (np.cron.php, media.php)

    Tylko teraz tak sie zastanawiam, czy nie jest tu przypadkiem potrzebny program do odczytywania plikow php ktorego prawdopodobnie nie mam, byc moze dlatego nie moge nic tam zmieniac. Jestem poczatkujaca wiec prosze o zrozumienie 😉

    zgralam te pliki najpierw na folder C, a potem przenioslam je do utworzonego przeze mnie nowego polaczenia sieciowego FTP.

    Moderator amistad18

    (@amistad18)

    Chodzi mi dokładniej o to, do jakiego katalogu na serwerze ładowałaś te pliki? Oraz gdzie katalog wp-content, oraz pliki luzem – ok 20 sztuk?

    btw. używaj opcji edycji postu, zamiast pisać jeden pod drugim.

    po utworzeniu nowego miejsca sieciowowego (mam Viste i tu weszlam w katalog „Lokalizajca sieciowa”, potem kliknelam prawym przyciskiem myszki i nacisnelam „dodaj lokalizajce sieciowa” i tam wg wskazowek zalozylam moje nowe miejsce sieciowe), przecieagnelam po prostu caly folder „wordpress” z katalogu C.

    katalogu wp-content tu nie widze…a luzem mam tylko 4 pliki :/

    Ok, nie wiem jak to sie stalo, ze ten wp-content wraz z pozostalymi plikami nie zostal przeniesiony. Wlasnie to zrobilam, mam juz wp-content i te pliki, faktycznie jest ich teraz ok.20. Jednak klikajac na wp-config-sample.php nadal nie moge nic zmieniac.

    Moderator amistad18

    (@amistad18)

    Możesz mi pokazać wedle jakiego poradnika robiłaś to połączenie FTP? Oraz jakie dane do tego połączenia wpisywałaś? ( poza hasłem ).

    Tak samo skąd masz pliki WP, które nie mają katalogu wp-content? Pokaż screena z zawartości folderu z plikami WP.

    wszystko robilam wedlug czasopisma PC Format (najnowszy numer).

    dane jakie uzylam to:
    przy tworzeniu SQL nazwe uzytkownika to: igam

    potem gdy tworzylam nowe miejsce sieciowe:

    adres: ftp://niemieckinauka.cba.pl
    nazwa użytkownika: admin@niemieckinauka.cba.pl/

    Hmm cos nie moge wkleic tu screena.

    Moderator amistad18

    (@amistad18)

    Ok, olać PC Format, używasz może Firefox’a? Jak tak, to wpisz w google FireFTP, jak nie, to wpisz w google ‚klient ftp’, i jakiegoś zainstaluj, następnie z pomocą google skonfiguruj w nim nowe połączenie z serwerem, i tym plikiem wyślij pliki WP na serwer, które ściągniesz z pl.wordpress.org

    Ok, skasowalam tamte stare polaczenie i zrobilam od nowa.
    zainstalowalam total commander, udalo mi sie skonfigurowac w nim nowe polaczenie, pliki wordpress sciagnelam. Przeciagnelam je z katalogu C (to wszystko robilam w total commander). Co dalej? Moge juz przejsc do instalacji WP?

    Moderator amistad18

    (@amistad18)

    Postaraj się mi wytłumaczyć gdzie dokładnie te pliki ‚przeciągnęłaś’? Ważne jest do jakiego katalogu na serwerze je wrzuciłaś.

    ok, postaram sie wytlumaczyc jak tylko moge 🙂

    mam otwarty Total Commander, w lewym oknie mam utworzone nowe polaczenie (na gorze jest adres ftp://niemieckinauka.cba.pl) i nie ma tu zadnych plikow, katalogow, wiec z prawego okna, z kat C przeciagnelam do lewego okna wczesniej sciagniete pliki wordpress.

    Moderator amistad18

    (@amistad18)

    Wtedy nie wiem czemu ta strona nie działa. Napisz najlepiej do administracji cba.pl, i zapytaj się do jakiego katalogu się wrzuca pliki strony, bo możliwe że trzeba takie katalogi utworzyć, albo że one były ale je skasowałaś. Ja niestety na cba.pl się nie hostuję – więc nie jestem w stanie sprawdzić i powiedzieć.

Viewing 13 replies - 1 through 13 (of 13 total)
  • The topic ‘problem z instalacja wordpressa’ is closed to new replies.