Wsparcie » Używanie i konfiguracja WordPressa » Dziwny problem – wordpress, home.pl i style

  • Rozwiązany mikaxx

    (@mikaxx)


    Witam, mam problem. Wszystko bylo ok do dzisiaj. 20 minut temu wordpress przestał widziec pogrubienie czcionki, wyposrodkowanie tekstu itp. Jak dodaje wpis ktory jest ladnie wyposrodkowany pogrubiony, to wordpress pokazuje to wszystko w jednej linii ciagiem. Nic nie rozumiem, na stronach wszystko ladnie wygladach a na wpisach nie. Probowalam wgrac wordpress na inne konto na home.pl i jest to samo. Czy ktos wie o co moze chodzic?

Viewing 7 replies - 16 through 22 (of 22 total)
  • ta stronka:

    https://zabbo.home.pl/www/wp-test/test-dla-amistad18/

    nie działa, pojawia się bład:

    404 Not Found
    The request /www/wp-test/test-dla-amistad18/ was not found on this server.

    Ja tez mialam problem z tym bledem na swojej www do wczoraj.
    O dziwo dzisiaj dziala bezproblemowo, nie wiem co sie stalo.
    Ale dla pewnosci skorzystalam z rady zawartej tu:

    home.pl i WordPress – apteczka pierwszej pomocy

    majac nadzieje ze sie nie popsuje juz.

    Ok 🙂 Troche się pospieszyłem, poprawka jest jeszcze w środowisku testowym.

    Uznajmy zatem informacje z linkami jako zapowiedź – przepraszam za zamieszanie. Podtrzymuje jednak ze tematy albo już są tuż przed wyprowadzeniem, albo prowadzone są intensywne prace nad wypracowaniem ich rozwiązań.

    W każdym razie zapraszam do kontaktu. Moderator może nawet przenieść dyskusje do osobnego wątku – z chęcią będe go śledził i starał się na bieżąco reagować.

    hmm fajnie ale jak to jest z pomocą teczniczną home.pl ? jak się pytałam coś o problem z wordpressem to ktoś z pomocy powiedział że nie ma o tym zielonego pojęcia więc jeśli coś w wordpressie nie zadziała na home (albo się coś popsuje, jak np te odnośniki bezpośrednie), to co wtedy? pozostaje tylko szukac i ślęczec na forum :/

    Ogólnie to mi się czasem dziwne rzeczy dzieją w wordpressie. Np na poczatku wordpress korzystał z folderu images i style.css z katalogu Themes/(dane theme) , potem nagle przestał i zaczal korzystac z katalogu images w glownym katalogu serwera i tak samo style, musiałam przekopiowac plik. A teraz znowu sam z siebie zaczal korzystac ze style.css w katalogu themes/(dane theme) a przeciez ja nic w kodzie nie zmienialam wiec jakim cudem to sie samo przestawia?

    hmm fajnie ale jak to jest z pomocą teczniczną home.pl ? jak się pytałam coś o problem z wordpressem to ktoś z pomocy powiedział że nie ma o tym zielonego pojęcia więc jeśli coś w wordpressie nie zadziała na home (albo się coś popsuje, jak np te odnośniki bezpośrednie), to co wtedy? pozostaje tylko szukac i ślęczec na forum :/

    Ogólnie zasada jest taka, że staramy się ułatwić instalacje (Autoinstalator) i doprawdzić do poprawnego działania podstawowej paczki instalacyjnej. Konsultanci DOK nie mają za zadanie wspierać defacto obcych aplikacji, choć wielu z nich stara się pomóc jeśli ma taką wiedzę (wielu z nich zwyczajnie się tym interesuje).

    niby tak, gorzej jednak jeśli pojawiają się problemy, które na innym serwerze by nie wystąpiły;-) mi na razie na szczęście wszystko działa;-)

    Moderator amistad18

    (@amistad18)

    Ogólnie support z home.pl jest jak dla mnie jedyną rzeczą która daje im przewagę nad innymi ( jeszcze na nazwa.pl jest fajnie ), gdyż mają w zasadzie 24/7 prowadzoną pomoc dla klientów, i może nie na wszystkim się znają perfekcyjnie, ale mają sporą wiedzę, i jak czegoś nie wiedzą to szukają odpowiedzi – problemy z WP rozwiążesz tutaj, ciężko jest wymagać aby ktoś znał perfekcyjnie wszystkie skrypty, cms’y, fora, itp.

    Co do osobnego wątku – nie wiem czy jest sens, Szymon u siebie na blogu spisał wszystkie problemy z home.pl, które sam także przez ponad 2 lata na forum zauważałem i pomagałem rozwiązywać, niektóre błędy były na tyle charakterystyczne, że po samym opisie wiedziałem że się stołuje u Was.

    Cieszy mnie że większość błędów jest już z głowy, albo jest w trakcie rozwiązywania. W zasadzie jak parmalinki naprawicie, to wszystkie ważniejsze problemy będą rozwiązane. Niedługo będę mógł chyba mówić, że home.pl i wordpress już się polubili 🙂

    Co do osobnego wątku – nie wiem czy jest sens, Szymon u siebie na blogu spisał wszystkie problemy z home.pl, które sam także przez ponad 2 lata na forum zauważałem i pomagałem rozwiązywać, niektóre błędy były na tyle charakterystyczne, że po samym opisie wiedziałem że się stołuje u Was.

    Jasne, to tylko luźna propozycja i deklaracja otwartości na feedback z Waszej społeczności.

    Niedługo będę mógł chyba mówić, że home.pl i wordpress już się polubili 🙂

    home.pl na pewno lubi WordPress 😉

Viewing 7 replies - 16 through 22 (of 22 total)
  • The topic ‘Dziwny problem – wordpress, home.pl i style’ is closed to new replies.