Wsparcie » Używanie i konfiguracja WordPressa » 500 Internal Server Error

  • Zakupiłem domenę i hosting na kei.pl. Jestem amatorem i nie zauważyłem, że na początku nie było mojej domeny w systemie Webas (wewnętrznym systemie kei) tylko mój hosting tyrolpoludniowy.e-kei.pl.

    Wgrałem więc mojego wordpressa na ten hosting, gdzie jako adres URL ukazał się tyrolpoludniowy.e-kei.pl. Nie zważając na to pobrałem płatny szablon Merchandiser, aby zbudować własnoręcznie sklep internetowy.

    Po tym jak go zbudowałem (pobrałem wtyczkę PAYu) chciałem zmienić adres mojej nowo powstałej strony. Dodałem moją domenę do systemu kei a następnie zrobiłem to: ustawienia/ogólne zmieniłem adres Word Pressa i adres witryny na tyrol-poludniowy.pl.

    Od tej pory mam problem 500 jak w temacie. Pomoc kei nie może mi pomóc. W webasie mam takie informacje: adres URL http://tyrolpoludniowy.e-kei.pl/tyrol-poludniowy.pl, katalog public_html/tyrol-poludniowy.pl.

    Zanim zmieniłem adres zrobiłem backup strony.

    Strona przy której potrzebuję pomocy: [zaloguj się aby zobaczyć ten link]

Viewing 1 replies (of 1 total)
  • Thread Starter dorsim

    (@dorsim)

    No ciekawe, ale problem już rozwiązałem. Być może ktoś będzie szukał w podobnej sprawie, więc pragnę poinformować, że rozwiązanie dla tego typu problemu znalazłem na tej stronie:
    https://porady.wordpressa.pl/jak-naprawic-internal-server-error/

    A pomogło dokładnie to:
    Uszkodzony, lub zawierający błąd plik .htaccess to jedna z najczęstszych przyczyn wyświetlenia komunikatu Internal Server Error. Zaloguj się na serwer przez swojego klienta FTP i zmień nazwę pliku .htaccess na .htaccess_stary. Plik powinien znajdować się w głównym katalogu WordPressa. Następnie spróbuj przeładować stronę i sprawdź, czy działa. Jeśli tak, zaloguj się do Kokpitu i w zakładce Ustawienia -> Bezpośrednie odnośniki kliknij Zapisz zmiany. To spowoduje wygenerowanie nowego pliku .htaccess.

Viewing 1 replies (of 1 total)